Huriyekayhan ağrı çok normalmiş ateş falan da yapabilir hatta ikincisini oldum dün ilkine göre daha çok ağrım var ama tabii benim ilkinde de sizin kadar ağrımamıştı şuan da öyleyim hemşire sadece ağrı kesici alabilirsin ağrın olduğu zaman dedi muscoflex sürmeyi dene istersen yanlış önermiyim ama kas gevşetici masajla sürünce belki yumuşatır biraz