111 ya ben 34. Haftadayım . Doktorum da cok iyi işinde . Bizzat sordum bu konuyu . Dibini boyatıcam dedim çünkü uçları sarı dipler siyah çingene gibi oldum .. boyat hiç bişey olmaz dedi . Boyaların organiklerinde bile kimyasal var . Bende hamileyken boyattım dedi . Sadece uzun süre kalmamasına özen göster dedi . 36. Haftada tekrar gidicem komtorle son kez yine sorup boyatıcam valla