Merhaba kızlar saat 17.00 da sezeryana gidicem. Amniyon sıvısı 40 ml kalmış suyuö bitmiş. Lütfen dua edin bebeğim kuvözde çok kalmasınn lütfen 🙏🏻🙏🏻 Apartopar evden eşya alıp çıktım seseryana göre hazırlamamıştım kendimi ne lazım olur hiç bilmiyorum 🤷♀️