Burcu-2910 ben bugün hamilelik testi denedim ikinci çizgi var gibi seninle diğer postlarda da karşılaşıyorduk ben de bu ay ovülasyon takibi yaptım ilk defa canım hatta sen çok erken başlamışsın falan demiştim sana ne güzel görmüşsün yumurtlamayı işte değerlendirin elbet çatlar 4 5 gün süren oluyor diye okumuştum birkaç yerde