Ecenurcevik Selinbati benim eşim yazıcıydı eski yerinde göreve gitmiyordu yeni tabura geçince daha görev falan diye bişey yok şuanlık doğumum yaklaştığı içinde olursa görev falan gitmiycek söylemiş eşim doğum yapıcak diye bakalım hayırlısı asker sonuçta göreve gidebilir gitmiyor desem yalan söylerim :) bu arada instagram adresim muratnur_cevik eklemek istersen
Ecenurcevik Selinbati ben ne hakkaride nede vanda doğum yapmayı göze alamadım ondan memelekete geldim canım
Busrasener43 Selinbati gerçekten çok iyi bi doktor burdaki doktorların verdiği ilaçları deyilde hep yasemin hanımın verdiği ilaçları kullandım kaç haftalıksınız bu arada
Selinbati Ecenurcevik doğrudur canım benim eşimde hep görevde 😁 inşallah doğumumda da görevde olmaz 😊 eklerim şimdi
Selinbati Busrasener43 16 haftalıgiz şuan ama benim gebeliğim riskli geçiyor geçen gün burda Bi doktora gittim çok ağrım var dedim hiç umursamadi bisey bile demedi ne kan ne idrar hicbirseyime bıkmadılar bile istemedi bile antalyada doktorum 4. Aya kadar Progestan kesme demişti burdakide kullanma artık bebeğe zarar verir dedi yani o yüzden vana gidicem hep
Busrasener43 Selinbatievet herşeyi bilemiyorlar pek ve bazen umursamiyorlar gerçekten tabiki riskli durumdaysan vana gitmen daha doğru ama o yolu çekmek seni zorlayabilir keşke ailenin yanında kalsaydın riskin geçene kadar senin için daha iyi olurdu rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebişini😇
Selinbati Busrasener43 Amin inşallah aile yanında da kalınmiyor helekki esinden uzak hiç olmuyor kendi evin gibisi yok canım
IzmirliBurcu Arzu hanıma gittim ben de. Acayip yoğunluk var malesef soracağınız soruları bile soramadan geri dönüyosunuz. Bebeğin kilosu vs hiçbir bilgi verilmiyor. İlk defa ben de lokman hekimde öğrenmiştim bebeğimin kilosunu falan.
Selinbati IzmirliBurcu hiçbirsey yapmıyorlar canım yaa ben sinirden deliricektim o kadar yoğun olabilir ama insanlar bu bebeklere sahip olup doğurabilmek için neler çekiyorlar kucuk Bi şehir bide burası ben antalyada kendi doktorumun günlük 100 hastaya baktığını biliyorum ama hiç umursamazlik yapmiyordu
Busrasener43 Selinbati doğru söylüyosun canım benimde doğumuma 3 ay kaldı mecbur ailemin yanında doğum yapicam eşimden evimden ayrı kalmak üzüyor biraz özlenmiycek hakkariyi bile özlüyor insan
Selinbati Busrasener43 öyle oluyor canım ondan dolayı birde 1 tane daha kızım var gidip gelmek çok zor