Selinbati Ecenurcevik olmadı bende öyle yapıyım belki olur yarın arayıp sorucam Bi teşekkür ederim bu arada
umutttttt Selinbati burda özel kliniği var herkes çok bahsediyo çok ilgileniyo hastalarıyla ücretide 450 lira
Ecenurcevik Selinbati şimdi eşime sordum eşim 5 ci taburdaydı 4 üncüye çektiler eski taburla 3 cü tabur yan yanaymış :) tanıdıklar belkide eşimin adı murat çevik
Ecenurcevik Selinbati burda hakkariden asker eşi görünce seviyorum neden se :) ne zamandır hakkaride yaşıyorsun
Aysbrkyr Selinbati merhaba bende az önce tayinimizin Hakkari’ye çıktığını öğrendim eşim asker oralar nasıl
Ecenurcevik Selinbati 34 +4 olduk az kaldı doğumdan hemen sonra eşimle döneceğim geri evimi çok özledim bunu diyceğim hiç aklıma gelmezdi ama hakkaride özledim :)
Busrasener43 Selinbati merkezde oturuyorum sultan canan a gidiyorum gayet memnunum önemli durumlardada van lokman hekim hayat hastanesi yasemin karaman a gidiyorum çok memnunum