i_s_mom Kiyamamm 🥺 bende oğlumu kaybettim, cennet kuşumu 😟 beyninde sorun vardı ve beni zehirliyordu, apar topar suni sancı verildi o gün içinde doğurdum oğlumu 😔 sonrasında zor oldu toparlanma hem duygusal hem fiziksel.. 40 boyunca lohusalık geçirdim. İyi hissetmiyordum kendimi. Fakat şunu söyleyebilirim yaşayacağınız o ağrıları sadece o gün hissedeceksiniz şuan ne kadar ağrım vardı nasıl oldu beynimden silinmiş sanki. Keşke bebeğiniz bir yolunu bulsada tutunsa size, iyileşse 🙏🏻