Mrymonek İzmir Çiğli Eah 3 sene önce normal doğum yaptım özelde olmayan odalar varsanci doğum yatış bebek heosi bir odada giriş yapıp birde çıkışı yaptığınız süre boyunca herşeyi aynı odada yaşıyorsunuz tek kişilik odalar yatak çatala dönüşüyor yani her oda doğumhane oluyor refakatçi 1 bayan kalıyor eş alinmiyor doğum anında refakatçi çıkıyordu odadan şuan pandemiden dolayı sanırım yine aynı sekilde tek bir refakatçi bayan sart