[silindi] aminehafsa enox 4000lik iğne yazdı. Pıhtılaşma varmış doğuştan. Eve gelir gelmez iğnemi yaptım. İnşallah bi problem çıkmaz tekrar🙏🏻 Sağolun cevabınız için🥰
Elcnbykckr [silindi] bende aynıyım hem iğne hem asprin kullanıyorum ☺️ İlk gebeliğimde de aynılarını uyguladım şimdi 3yasında oldu gönlünü ferah tut
Senmerve [silindi] bisey olmaz alalhin izniylw korkma orda hapla duzelebilr yaziyordu galiba durumuna gore doktor gerek duyarsa baslar
[silindi] Senmerve çok sağol canım doktor iğne başladı bir de hap kullanıyorum inşallah bişey olmaz 🙏🏻
Senmerve [silindi] ilk gebeliktede kullandim 2. Dede cok sukur sag saglim kuxagima aldim sira 2. De insqllah
[silindi] Elcnbykckr ya çok teşekkür ederim gerçekten içim ferahladı inşallah bende sağlıkla kucağıma alırım bebeğimi🙏🏻
[silindi] EDAG1 ilk gebeliğimde kalp durması sonucu kürtaj oldum. Doktor pıhtılaşmadan şüphelenip trombofili paneli tahlili istedi. Devlette 3 düşükten sonra yapıyorlarmış testi. Özelde yaptırdım 10 hünde sonucu aldım ve kan pıhtılaşması çıktı.