Pıhtılaşma probleminiz var. Tedaviye başlar doktorunuz. Biran önce doktorunuzla görüşün. Benim Faktör 5 ve Faktör 13 genlerimde vardı sadece 4.000 lik oksapar kullanıyorum. Gebeliğimi öğrenir öğrenmez 4. Haftada doktorum önlem için başlamıştı iğneyi, o süreçte test yaptırdık ve sonucum öyle çıkınca kullanmaya devam ettim.. Çok geçmiş olsun size de 🙏🏻