Sibel3858 Hüma hastanesi Ahmet Emin Mutlu beyefendiye gidiyorum daha doğrusu yeni başladık ama enerjisinden olumlu etki aldım çok pozitif Herşeyi tozpembe gibi anlatmıyor ama kendi tüp bebek uzmani oyuzden hani normal yolla gebe kalabilme in ne büyük mucize olduğunu söylüyor.Cihazları falan bana gelişmiş geldi sendika indiriminden dolayı 105 TL ödüyoruz birde saat 15 e kadar çalışıyor normal gebeliklere 1 den sonra bakıyormuş 🌸