[silindi] yamacinannesii kesinlikle canım özellikle de doğum haftasına girdikten sonrası hiç geçmiyor
Buseninannesi_21 yamacinannesii Ben şu an tam hamileyim hemde fazlasiyla 😂 günün 7/24 saati tekme ile geçiyor 22+4′üm sabah akşam hatta yemek yerken bile tekmeliyo kareteci olacak galiba bizim kız içerde alistirma yapiyo 😂
yamacinannesii Buseninannesi_21 yaa çok güzel bende çok istiyorum artık hissetmeyi ama çok var daha düşündükçe gaflet basıyo 😂😂
Buseninannesi_21 yamacinannesii ilk gebeliğiniz ise biraz geç hissediliyor ben 16 da pıt pıt hissettim 20 haftadan sonra tam hissediliyor ben 21. Haftada tam hissettim. 🤗
Zeynep_ayaz yamacinannesii 2inci hamilelik cnm ilki oglumda 16 haftada hissettim tekmeleri kizim daha erken oynadi 😊🤲
ummuhancelik Bende 10+6 yım ilk gebeliğim ve zor geçiriyorum ama hissetmek için de can atıyorum, bazen aynanın karşısına geçip karnım bu sefer büyüdü bugün büyüdü işte hadi yavrum ses ver diye konuşuyorum 😂 eşim delirdiğimi düşünmek üzere bakıp bakıp gülüyor 😄
Dunya21 yamacinannesii 20. Haftadayım hala hiçbir belirti ve hissetme yok hafif karnım büyüdü bu kadar tekme bile hissetmiyorum salak mıyım acaba diyorum. Ultrasonda görmesem inanmayacağım iyi diyorlar ama insan biraz da hissetmek istiyır😂
evaburak95 Deletedmom23234 yaa brn 19+2 ilk gebeliğim ultrason da çok hareketli ama ben hiç böyle bariz bişey hissetmedim ya 😬
Deletedmom23234 evaburak95 Benim 3. Gebeliğim olduğu için 17′de hissettim. Sizde 21,22 gibi hissedersiniiz çok güzel bir duygu 🤭
yamacinannesii Mery103 bende hissetmek istiyorum artık yani evet çok başındayım daha 10 +4 ama hiç zaman geçmiyo gibi 😂
Mery103 @yamacinannesii O zamanlar öyle oluyor şimdi bende dönüp bakınca o zaman daha çabuk geçmiş gibi şuan geçmiyor gibi geliyor artık böyle tamamen hissetmek istiyorum ondan sanırım 😂