Şu pandemi döneminde tüm sağlık çalışanlarına saygım var, buyuk takdiri hak ediyorlar gerçekten .ama bazen boylelerini görünce gerçekten şaşırıyorum . 17 haftada beni aradı sağlık ocağının hemşiresi yine çok bilmiş tavırlarla konuştu tetenoz aşısına çağırdı. Bende doktorumu arayip sordum doktorumda yıllardır bu mesleği hakkıyla yapan bir doktordur. Bana 20. Haftadan önce olma 20 de yaptirirsin dedi . Bende bunu ebe hanıma soyledim.kadinin gözü döndü resmen yok özeldeki doktorlar kafalarına göre biseyler cikariyorlar onların uygulamasi farklı,bize güvenmiyor musun ben kendim onermedigim birseyi neden önereyim.sağlık bakanlığı kafadan uydurmuyo,ben anlamadim özeldeki doktorlari bu ne böyle biz işimizi nasil yapacağız ya falan demeye başladı sesi yükseldi . Bende neden bağırıyorsunuz olmak istemiyorum benim tercihim bu ben karar verecem dedim . Tamam o zaman takibini siz yaparsınız diyo benden çağırması diyor. Çıldırdım resmen bu ne ukalalik bu neyin bilmişliği pardon da doktorla kendini yarıştıriyorsun.tansiyon ölçerken bile zorla olcuyorlar işini zorla yapıyorlar sebebi ney anlamadım ki bende doğuda zor bi görev yapıyorum ama kimseye karşı bir gün bile ukalalik çok bilmişlik yapmadım işini sevmeyen yapmasın zaten. Bide ebe hamile psikolojisini hiç mi bilmiyor anlamadim. Siz kaçıncı haftada oldunuz tetenoz aşısını.