Aysem3338 Rabiakara cnm bende 5aylik hamileyim doktorum bana hiç bir ilaç vermedi ilaç verme taraftarı değilim dedi cokda ilgili değildi bende doktorumu değiştirdim doktorum dediki bu zamana kadar ilaç almadığın hata dedi başka doktorada bir sor cnm
Sevvalsolmaz Rabiakara sağlık ocağındaki doktorum hemen başla demişti ama özele gittiğim doktorum 20. Haftadan sonra kullanmamı tavsiye etti doğum Sonuna kadar kullanacaksın dedi ki zaten şu korona nedeniylede iyi birşeymiş bağışıklığı destekliyormuş
mucizebebek03 Suheyla06 içebiliyorsan ne güzel 😍😘stok yapıyorlar galiba🤭🤭görümcem dedi başka yerlere satıyorlar 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ne kadar gerçek bilmiyorum doğruysa millet her yerden para kazanma peşinde 😬😁😁ama ben üsteliyirum hakkımı çatır çatır alıyorum 😂🤭🤭
Eegurefeoglu Rabiakara tahilleriniz normalse belki sonraki randevunuzda verebilir en son ne zaman tahlil istemişti
Rabiakara Eegurefeoglu hic tahlil istemiyo. Ozellikle sordum tahlil bikere mi yapiliyo diye evet dedi zaten yapilmis dedi. 6. Haftamda yaptim sadece tahlil
umyahsen Rabiakara bende sadece vinalac kullanıyordum vitamin olarak. Ama sağlık ocağında ki hemşireö vinalac multivitamin dedi. D3verrdi kullanıyorum canım
Rabiakara umyahsen 5 mayisa asi gunu ve tahlil verdiler o zaman bende ozellikle isteyecegim o zaman d vitamini.
Burcuckmk Rabiakara d vitaminini doğum doktorlari cok takip etmiyor canim banada saglik ocağı verdi kendi doktorum verrmedi
Semaarya Suheyla06 valla bende şaşırdım bana kendiniz alacaksınız dediler bı kaç arkadaşıma sordum bundan 1 sene öncesine kadar aliyolarmis bende anlamadım bı kaç kişiye daha sorayım dedim bizde almadık dediler
Semaarya Suheyla06 valla o zaman şanslısınız ben bugün 20.haftamda tetenoz aşısı da vuruldum 20.haftada sağlık ocağı normalde demir hapı veriyormuş bakanlık göndermedi dedi onu da siz alacaksınız dedi bana 🙄