Rabiakara benim doktorumda hiç ilaçtan bahsetmedi. Ben üç ayımı doldurunca folik asitim bitince çevremde hep duyduğum kullanmam gereken ilaçların isimlerini söyledim bunlar sana kilo aldırır ama kullanmak istiyorsan kullan fark etmez demişti. Ayrıca yediğin besinlerde bu takviyeler doğal olarak var düzenli besleniyorsan gerek yok demişti. Ama madem çok istiyorsun yazalım demişti. Bende doktora hocam düzenli beslendiğimi her şeyden yediğimi nerden biliyorsunuz keşke sorsaydınız demiştim ve bana decavit, feramat, devit, balık yağı hapı yazmıştı. Balık yağını da yine kendim isteyerek yazdırdım doktor onu da söylememişti. Yani biraz biz bilinçli olup doktorlar ilaç konusunu konuşacağız bazen onlar gerek duymayabiliyor.