Yasinimm Gece 02:50 de 2 muz yedim çok az bir hareket vardı ondan sonra birden bire kesildi niye böyle oldu anlamadım 😭😭
ilkannelikkk Yasinimm Valla ne yazıcamı şaşırdım of 😂 benim de ilk gebeliğim ama bu kadar da olamaz yaa 😆
Derya neslikay aynen öyle sonuç olarak anne karnında belli bir uyku düzeni kuruyorlar kendilerine kötü düşünmek olmaz ki hemen
Derya Yasinimm bildiğim kadarıyla 3 saat kesintisiz hareket etmezse endişe edin ve doktora görünün diyor, kız gecenin 2:50 si ben ayakta uyuyorum sahur hazırlayana kadar bebiş tak diye uyumuştur,
meraklianne1 Yasinimm sen uyurken stabil misin 😁😁 ah evhamlı annemi olcaksın sen🌸🌸 iyi düşün iyi olsunn🥰🥰
Hmyraksoy Yasinimm biran ciddi misiniz diye düşündüm. Ben oğlumun hareketlerini bu dönem de hissetmiyordum bile. Suyum çok fazlaymış vs. Sonuç olarak böyle en küçücük şeyi nasıl bu kadar büyüttünüz şokla okudum. Bebek bu. Binbir türlü hali var. Kendinizi bu kadar strese sokmamalısınız bence ama yine de siz bilirsniz ne diyeceğimi şaşırdım😂
Yasinimm Hmyraksoy kız geçen biri yazmıştı bana hemen doktora git 36 haftalık bebeğin kalbi durmuş diye eşim az kaldı evden kovacak bizi 🤣🤣doğurda kurtuliyim diyor yoksa ben dokuz doğunca sen doğurana kadar dedi 🤣🤣🤣
Hmyraksoy Yasinimm aman siz siz olun bu kadar aşırı düşünenlerden bir tık uzak tutun kendinizi😅♥️ Hayırla kucağınıza almak nasip olsun ne diyeyim bilemedim🌹
Yasinimm meraklianne1 ilk gebelik ama aşırı bir düşkünlüğum var bebeklere karşı birde kendimin olursa inşallah 🐣💙🧿🤲