yuksell07 öncelikle çok geçmiş olsun. Gerçekten çok zor bir durum. Yani aklıma nazar geldi, nazarın olduğuna ve nazara inanan bir insan olarak yazıyorum. Nazar olmuş olabilir misiniz. Çünkü nazar gözüm deydi ayağa takıldı yere düştü kadar basit bir durum değil. Şöyle söylerler büyüklerimiz, bir nazar iki mezar. hiç duydunuz mu bilemem inanır mısınız onuda bilemem ki herkesin görüşüne de saygı duyarım. Nazar duaları vesaire okuyun derim bol bol dua ve tevekkül. Naçizane fikrimdir 😌 Dediğiniz gibi bu bir imtihan ancak Rabbim kulunu imtihan eder hemde imtihanda yardım eder 🌸 Allah kucağınıza da alıp hayırlısı ile büyütüp bakmayı nasip etsin 🤲🏻🌸