4 kez 7 haftalık bebeklerini kalybettim tibben hiç bir problem yok dün tekrar peritanologa bu kez profa gittin ama oda bir sorub göremedi saatlerde vajinal mauayne ile rshime baktı rahimde bı sıkıntı falan görmedi tahlil ters herseyim yapıldı hiçbir sıkıntı yok bağışıklık testi istedim ney olduğunu bilmiyordum o bile yapılmış rabbimin bana sınavı buymuş sorunumuz yok ama bebeğimizi olmuyor son çareyi prof bulur diyordum o bile bana zamana bırak dedi çok kötü oldum ama ne yapicm bilmiyorumda