buseazizoglu tknmltm Zerrinatila NazKaya06 Mengihilal Fabulas Mom5444 Havvabaltaci Merve_baba53 HavvaFer kızlar bugün doktora gittim nst de sancım fazla çıkmadı hafta sonuna kadar kendiliğinden gelmezse pazartesiye yatış verdi 40 haftayı doldurduğum için 🙈
NazKaya06 38+5 benimde 9 günüm kaldı. Bugün kontrolümüz vardı, doktor rahmin yumuşamamış bol bol sıcak suda otur, egzersiz yap, eşinle ilişkiyede girebilirsin dedi.. erkekte rahim ağzını yumuşatan bir hormon varmış..
Zerrinatila buseazizoglu 35 haftalık hamileyim ama Çok korkuyorum benim de ilk sürekli düşünüyorum inşlh bir nefeste kavuşursun yavruna
Mengihilal buseazizoglu hadi sende bendensin dünde bana doktor pazartesiye gün verdi ☺️ İnşallah o güne kalmadan doğar güzel bebeklerimiz 🥰
tknmltm buseazizoglu aaa Allah kolaylıkla sağlıkla mutlulukla kavuştursun inşallah 🥰 beni salı çağırdı o gün gideceğim doğum olmazsa
Gktrkzbn2020 Ilk doğumumu 39+3 de yapmıştım suyum gelmişti. Hamileyken ya da doğuma giderken o kadar rahat ve sakindim ki ama doğumum çok zor oldu. Şimdi 2.hamileligim 19 haftalık olduk. Hergun ağlıyorum başıma geleceği biliyorum. Yine ilk doğumum gibi zor olursa ölürsem diyorum oğlum daha 1 yaşında aklıma o geliyor 😥 Psikolojik destek almayı düşünüyorum son 1 haftadır ıyice yıprandım çünkü
Mengihilal Gktrkzbn2020 hiç böyle yapma bende aynı senin gibiydim amaaa son aya girerken doktor bebeğimin 2 hafta geriden geldiğini ve ters duruşta olduğunu söyledi sonra da düşüp ayağımı sakatladım tam 4 haftadır koltukta kaldm hiç dışarı çıkamadm halen alçıdayım şuanda doğum sancım tutsun da hafifleyeyim diye can atıyorum. Yani insan oğlu negatifi çağırınca sanki topluca geliyor bütün herşey üst üste o yüzden yapma sakin ol. Bütün bebekler kendi doğum şekliyle gelir kolaylığını verir Allah inşallah. Bu çok daha kolay olur inşallah.
200915 39+1 de biz de 🙃 ne gibi belirtileriniz var kızlar doktorlarınız ne diyor doğum için ? Bizde normal doğum bekliyoruz . Nişan geleli 3 gün oldu hala lekelenmeler devam ediyor , rahim ağzı %60 yumusamıs durumda 1 cm acıklık düzensiz sancılar var sizde. Durumlar nasıl