buseazizoglu Kızlar doğumuma çok az kaldı ve doğumdan aşırı korkuyorum ilk gebeliğim sizde de bi stres var mı doğum sancısından korkuyorum diye 🙈
Merve_baba53 buseazizoglu evet o korku bende de fazlasıyla var bende 36+6 haftalığım ilk hamileliğim nasıl yenebilirim bu korkuyu bende bilmiyorum gerçek allahım bize ağrısız tek nefeste kurtarır inşallah 🥰
Engzlevlt buseazizoglu bende şimdi den korkuyorum hep dua et kendine herkese iyi şeyler düşün inşallah bi sancıda kurtulur evladını sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın
Havvabaltaci buseazizoglu bende baya korkuyorum ama korkuyu hatırlamama çalışıyorum başka şeyler düşünüyorum sonuçta o gün gelicek artık kaç saatte doğurursam doğurayım geçecek sonuçta diyorum ama bakalım 😂 40+1
HavvaFer buseazizoglu Merhaba benim 2. gebelik ilki normal olmuştu kendimde hep normal istiyordum. O yüzden korku olmadı sancı sürecim oldu ama çok şükür Rabbim dayanma gücü verdi😇 9 ay taşımışız o süreç nedir ki 🤭 siz dirayetli olun yeter ki 🤲🏻
buseazizoglu Merve_baba53 ben o haftalardan beri korkumu yenmeye çalışıyorum ama inan sanki iki katına arttı doğuma 4 gün kaldı diye 😬 insan ister istemez korkuyor ya o sancıdan acıdan
Merve_baba53 buseazizoglu evet benimde geçen gece sancım oldu hemen gittik hastaneye dayanılıcak gibi değildi korktum aynı zamanda bir parmak açıklık var dedi doktorum heran hazırlıklı ol dedi onun vermiş olduğu korku da apayrı zaten 😣
buseazizoglu Havvabaltaci Oo 4.trimesterdeyız 😅 peki aşırı bi baskı baskı sizde. Vajinada hissetme gibi
buseazizoglu Engzlevlt ay şimdilik boşver gebeliğinin tadını çıkar bu vakitlere gelince ister istemez düşünüyor zaten insan
Havvabaltaci buseazizoglu evet ya bu akşam bebek hareket ettikçe alt tarafımda aşırı batma hissi var neden acaba bu
Zhuldyzay Bizde 39+5 olduk 😅 akılima almayinca doğuma çok var gibi oluyor. Düşündüğün zaman korku basiyor 😅 hayirlisi bakalim 😘🙏 kolay dogum olsun hepinize 💐💐💐
buseazizoglu Zhuldyzay dimi sanki hiç doğmayacak gibi hep karnımızda duracak sanki 😂 ama malesef ki belkide sayılı saatlerimiz kaldı bilemeyiz 🤷🏻♀️
buseazizoglu tknmltm Zerrinatila NazKaya06 Mengihilal Fabulas Mom5444 Havvabaltaci Merve_baba53 HavvaFer kızlar bugün doktora gittim nst de sancım fazla çıkmadı hafta sonuna kadar kendiliğinden gelmezse pazartesiye yatış verdi 40 haftayı doldurduğum için 🙈
Merve_baba53 Havvabaltaci bana da aynısı oluyordu doktorum bebeğin kilosundan kaynaklı rahme daha fazla baskı yapar ve sık idrar çıkma isteği verir demişti
Merve_baba53 Havvabaltaci yok sancı değildir bende yaşadım bende sancı sandım ve doktoruma söylediğimde o şekilde söyledi birde kimi bebek aşağıda oluyor onunda verdiği ağırlık aynı batma hissi oluyor gibi sancı verir
Mom5444 buseazizoglu evet bende tam 32 haftalığım ve sezaryenden korkuyorum uyanamicam ben herkezi duyucam ama onlar beni duymicak gibi geliyor 😣 normal doğumdanda çok korkuyorum doğum esnasında ağrıdan panikten bayılırım diye 😣 ama öyle yada böyle bu çocuk doğacak 🐣🤣
Fabulas buseazizoglu bende 39+1 ilk gebeliğim cahil cesaretim var 😂🥴 başıma ne gelecek bilmiyorum, bilmemek daha iyi sanki😅