Mhr13 ogrencianne35 çok teşekkür ederim düşünceniz için ❤ ağaçlar çiçek açtı havalar güneşli giderse birkaç haftaya yerim inşallah 🥰
ogrencianne35 Mhr13 valla çok üzüldüm. ben aş erdim kimse yapmadı annem 8 saatlik yoldan kargolayip gönderdi öyle iyi anlıyorum ki sizi
Rmys_eyllhfa_ Ben aldım yedim erik fakat azıcık bişeydi markette baktım geçen kilosu 89 yazıyordu almadım daha fiyatları düşmedi düşerse kilo kilo yiyeceğim onun yerine badem çağlası yiyorum da eriğin yerini tutmuyor 😇