berra-annesi Eceatesx Bedava 😢😢burdada öyle olsa keşke bi karpuz bile 45 lira ama yapacak bişey yok bi karpuzu bitirdim resmen 😬😂😂
Bebek3444 Eceatesx ayy inşaallah BİM’lerde satılıyor aslında alabilirsiniz evet pahalı oluyor ama benim aldığım o paraya değdi 😋
[silindi] Eceatesx Günlerce rüyamda yedim şimdi kavuştum çok şükür doya doya yedim ☺️☺️ çağla erik ne varsa alıyorum bulamazsam korkusu var resmen 😀😀
bademsekeri42 Eceatesx Ohaaa niye sizin orda öyle😣😣 bugün markete gittim daha kilosu 60 tl alıyosun ama işte 1 kilo alamıyon işte
Duygus97 Eceatesx daha kavuşamadım İstanbulda olmama rağmen fiyatları çok pahalı 🤭 hemde çok küçükler canım o kadar çekiyordu ama o küçücük erikleri görünce yiyesim gelmiyor sapsarı olmuşlar 🙄
Mhr13 Eceatesx kız sen yazsan da çekiyodu yazmasan da bu kıştan beri deliriyorum erik diye senlik bişey yok 😂😂😂
ogrencianne35 Mhr13 bulanlardan biri size kargolasin ücret gönderin ben bursa dayım burda da yok olsa gönderirdim keşke bulabilsem ve göndersek size çok üzüldüm şuan
Mhr13 ogrencianne35 çok teşekkür ederim düşünceniz için ❤ ağaçlar çiçek açtı havalar güneşli giderse birkaç haftaya yerim inşallah 🥰
SSeymanr Eceatesx bi kaç defa aldım yedim bende 😂 ama yarın bir poşet dolusu alıp yemeyi düşünüyorum😋😋😋
UraSsmom Eceatesx Komaya girecek kadar değil 25 liraya 6 tane erik almıştı eşim sırf canım çekiyor diye bende komaya girmek için fiyat düşsün diye bekliyorum 😏
ikiponcik_annesi Eceatesx şu yaşıma gelsim ilk defa erik için bu kadar sabırsızlanıyorum henüz gelmedi bi yerde gördüm oda çok pahalı gelsi haftaya biraz daha inerse alıcam 🤩
fatmacos Eceatesx burda ni manav var aklına gelecek bütün meyve vardı sanki bana öyle geldi yada hep de mevsimsiz meyveler bizim gibi karılar için yapmışlar belli minik minik paketler halinde ki benim canımda üzüm çekiyo ama yok bulamadık