eelifmavi canım düzensiz oluyor diyolar bende öyle düşünüyorum bende 24+4 deyim 24 e girdiğinden beri böyle ama tabi bu iki haftadır tatliyida azaltın geçen hafatalrda tatlıyı çok yiyordum sende bı dene tatlı ye bakalım bide ben nezaman seslenen konuşsam hemen tepki verir bana anlarım iyi olduğu küvetli vurur ben iyiyim der gibi sende konuş biraz karnina dökün bakalım senin mide tepki veriyorumu iyidir çok endişelenme sen keyfine bak hasret ediyorsa iyidir