Adaa8905 6 sene ömrümden ömür gitti tedavilerde. Ameliyatlar, ilaçlar, psikolojik baskı, iayan, buhran,içe kapanma, herkese öfkeli olma…. Neler neler. Sonunda tedavi ile bir oğlum oldu ama gelde bana sor nasıl oldu. 34. Haftada ani gelişen press sendromu ile doğum yaptım o yenidoğan yoğunbakım ben yetişkin yoğunbakım… Neyse geçtiiii gitti. Her gece mama için uyanırken Rabbim şükürler olsun uyandırana uykusuz bırakana derdim.. Şimdi 2.5 yaşında. Sonra bir adet kırmızı çizgi daha gördüm. Şuan 26 haftalık hamileyim doğal yolla…
Bu imkansız biliyor musun
13 17 kromozom translokasyonum var
Kan pıhtılaşma problemim var
Haşimato troidim var
Sol yumurtalığım yok
Eşimin anormal morfoloji oranı %85…
Eklemsi geçmişim var…
Doktor evraklara baktı ekrana baktı.. Bu bebek nasıl burda bilemiyorum dedi.. Kromozom anomalim sebepli aminiyosentez yaptırdım bebek sağlıklı… İnanılmaz gerçekten..
Şimdi yine eklemsi yaşamadan doğurmak niyetindeyim Rabbim evlatlarımı bana beni onlara bağışlar inşallah..
Umudunu yitirme.. Zamanı vardır. Rabbim bilir.. Sen isyan etsen de o içini bilir…