Meliiil23 Benim de 5. haftadan 7. haftaya kadar kanamalarım oldu. Fitil iğne kullandım doktorlar da çok umutlu şeyler söylememişlerdi. Şimdi bebişimle 6. ayımız bitiyor içini ferah tut dinlen ilacını aksatma. Çok kötü bir psikoloji anlıyorum ama bebişin ömrü varsa bir şekilde tutunuyor onlar çok güçlü.🙂Sağlık sıhhat dilerim inşallah atlatırsınız zor zamanları bir an önce.🙏🌸