Meliiil23 beni anlatmış olman peki 🤷♀️ en başından beri düşük riskim var, içeride kanama alanı var sürekli reglden daha yoğun beter oluyorum, lohusa pedi yetişmiyor o derece, kaç kez düşük yapıyorum diye gittim, bir ara küçülme var denildi ohh dedik ama tekrar büyümüş, 1 haftadır da kanama hiç olmadı ay geçti dedik öyle sandık yani bugun gittim olduğu gibi bebekle büyümüş 🙄 çok şükür bebek iyi önemli olan da bu, doktorum yeter ki keseye ulaşmasın zarar verir erken doğum olur dedi, progestan, proloton herşeyi her gün kullanıyorum bakalım hayırlısı, Rabbim hepimize sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🌼