Vaveyla23 Canim 8 ay oldu Allahtan kiracıyım arka tarafta benim evimde ama ne balkona çıkıp rahatça hareket edebiliyorum ne perde acabiliyorum pencereler hemen batıyor dedim tövbe bi daha 1.kat mi asla
Delicesareti Cicikus1 Raminin normal merkezini biliyorum canım ama eşim bilir ev ararken hep oralardan da bakmıştı yarın sorarım eşime
Cicikus1 Nihal42- Evet karanlık oda yok burda da. O iki oda penceresi yola bakıyor ama sıkıntı olur mu acaba
Cicikus1 Delicesareti sağol canim. Babamlar bakıyor kendimiz için değil de. Yani çok rampa diyolar oraları ama bilmiyorum.