kelebegimm07 ilk 6-7 hafta ben çok topun yaşadım o sancıyı. Uyuyamadım hatta hamile olduğumu da bilmiyordum adet olacam ondan ağrıyor diyordum kendi kendime adet zamanı 1 hafta geçince şüphelendim ve öyle test yaptım ancak. Şimdi 27. Haftadayım süreç içerisinde özellikle adet döngüsü zamanlarında ilk zamanlar kadar olmasa da ara ara yine aynı sancıyı çekiyorum. Doktorum normal dedi