kelebegimm07 14 haftalik gebeyim bugün sanki adet olcakmisim gibi ağrım var yumurtalıklarım catlicakmis gibi hissediyorum tuvalette ve yürürken kasılmalar oluyor bu durum normalmidir arkadaşlar?
Naz_01 kelebegimm07 16.haftaya kadar benim de öyleydi sürekli regli ağrısı çektim kasıklarım karnım çok ağrıyordu.sürekli lavaboya gidip kontrol erme gereği duyuyordum.16.haftadan sonra geçti
yamacinannesii Valla ben daha 10 haftalığım ama benim de oluyor bazen nadir de olsa ama sizin haftanızda normal mi bilmiyorum 🤷♀️
Ebrumrc Aynı gün oluyormuşuz şuan bendede aynı şekilde hatta dün o ağrıdan ötürü orkid bile kullanıcaktım hamilelik ağrıları normal canım ♥️
kelebegimm07 Ebrumrc yumurtalıklarım resmen catlicak gibi hissediyorum bunu her adet oluşumda hissederdim 🤦🏻♀️
Laydaysel kelebegimm07 benimde normalde adet döng0m bugünler ama yumurtalıklarımda kist oluşmuş bebeğe bir etkisi yokmuş fakat bana sancı yapıyor magnezyum verdi ve sıcak su torbası koyuyorum 9 haftalık hamileyim
kelebegimm07 Laydaysel magnezyum bende kullanıyorum sıcak su torbası da enfeksiyon olduğunda koyuyorum çok iyi geliyor 🙏