F-USTA Aymura- şuana kadar bir sorun yaşamadım,yoğunbakım için de pek bir bilgim yok açıkçası ama tavsiye ediyorum
Aliye-u seldaaaaaaaaaa doğum paketi ve personelleri hakkında şikayetler okudum. İnşallah siz yaşamazsınız. Bende o doktora gitmeyi düşünüyordum sırf hastane yüzünden yeni arayışlara girdim.
seldaaaaaaaaaa Aliye-u ben 6 aydır gidiyorum hatta doğum paketi de yaptırdım bı sorun yaşamıyoruz ama karar sizin tabi
betul-11 Aliye-u ben meram akademide Tulin yamana gidiyorum ondan önce medicanada narin turkmene gidiyordum memnun kalmadım tulin hocayı önerdiler ve cok iyi bi doktor cok memnunum çok ilgili ve bilgili bi doktor.
bebegimin-kokusu21 Aliye-u Ozel büyükşehir hastanesi Hacer Yavşan. Cok memnunum ilk doğumumu da orada yaptım şimdi ikinci gebeliğim yine kendisine gidiyorum🌼