Ebrumrc asude456 canım düşük betan benim 3üncü haftada 70ti sen düzenli bir şekilde kontrol et öyle gir ama 7nci haftadan önce gitme çünkü benimde görünmedi şuan bekliyorum 7nci ayımı sakın üzülme ve kötü düşünme canım hayırlısıyla görünür♥️
Kubra0395 Sadecebeyza bende 5+3 um ağrım var belimde kasiklarimda. Korkmuyor değilim acaba düşük mu diye. Senin de mi once ağrın başladı
Zezeeeyyldrm Kubra0395 o haftalarda ağrı normal herkeste oluyor 16 haftalık olduk hala ağrılar oluyor
Zezeeeyyldrm asude456 değeein henüz çok az 3000 lere gelince görünecek mesela ben gittiğimde 5000 lerdeydi içini ferah tut
asude456 Zezeeeyyldrm bu ikinci hamileliğim 20 haftalik bi kaybim var ilkinde adete bir hafta kala öğrendim adet günü beta 150 idi bunda ıse 1 hafta gecikmede 75 😔
Zezeeeyyldrm asude456 gönlünü ferah tut sadece takip et değerlerin yükseldiğinde tekrar doktora git ama daha değerlerin küçük çok erken o yüzden hiç sıkma canını rabbim sağlıkla bağışlasın sana yüzünü güldürsün inşallah🌼