Serpilbb asude456 benim 5. Haftada 4030 du ama kese yinede gözükmemişti geç döllenme olabilir senin betan baya düşük çünkü
AnnelikHayali asude456 kese 3000 ve üzereyken görülebilir. Bu beta değeri ile görülememesi çok normal.
Sadecebeyza Benimde son adetime göre 5+5 ama beta değerim 447 çıktı. Kanamam ve sancım var şu an cuma tekrar kan vericem kese görünmüyor bende de dış gebelik ya da düşük diyecekler 😔
Kubra0395 Sadecebeyza bende 5+3 um ağrım var belimde kasiklarimda. Korkmuyor değilim acaba düşük mu diye. Senin de mi once ağrın başladı
Pelin__1 asude456 benim de 5+5te görülmüştü biraz daha bekleyin 7.haftada gidin bence hem bebek hem kalp atışı hepsi görülür 🤲