Hayalll benim teyzem doğuma kadar kız bekledi. Her şeyini pembe yapmıştı. Çocuk doğdu erkek😂 bir süre pembe giydi böyle şeyler de olabiliyor. Ama en mantıklısı çocuk erkek ya da kız diye her şeyi pembe ve maviye boğmamak lazım. Her ikisinin de giyebileceği, yeşil, sarı, beyaz gibi farklı renk kombinesi yapmak daha mantıklı. Aman en kötüsü bu olsun🤗 bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inş🙏🏻🙏🏻