bu postu açabilmek için tam 1.5 sene bekledim. evliliğimizin 2.ayından beri bebek istedik basta erken olur diye takilmadik sonra ben doktora gittim bir sorun yok dedi kliman catlatma iğnesi ve negatif.. ardından esim muayene oldu ve bu gercek ile yüzleştik esim azospermdi evet spermi 0dı. panik yapmadık ve hemen tup bebeğe başladık esim ameliyat oldu 1 sperm cıktı bana iğneler derken transfer oldum uzun bekleyiş sonrası tekrar negatif.. umurlarım tükenmişti. bir gun mevlananın bir şiirini dinlerken arkadaşımın eşinin kullandığı bitkisel macunlar geldi aklima. ve arkadaşıma yazdım. ilaçları sipariş verdik 2 ay kullandik ve test verdik evet artık elde 0 yoktu 1.milyon olmusti sperm sayısı hemen tup bebek yapın dediler hayır dedim ben doğal gebe kalıcam. aradan 2 3 ay derken bugün aşırı göğüs ağrısı ile uyandim içimdeki sese güvendim ve test yaptim sonunda o çift çizgiyi gördüm. evet o kadar tedavi ilac ile olmadi rabbim nasip etti.. şükürler olsun. sakın umutsuz olmayın rabbim zamanını bekliyor.. https://imgyukle.com/i/ONVQFU