Mellisssa ben de 3 kez ona gitmiştim ilk zamanlarımda, apar topar odadan çıktım her seferinde, ya doğum vardı ya ameliyat. 2 dk anca ultrasonla baktı üçünde de. Tahlil isteyip sonuçlarına bakmamıştı ben hatırlattım, tshın biraz yüksek istersen dahiliyeye gidebilirsin dedi. Ben de umursamadım 2 hafta sonra gittim dahiliyeye, meğerse yüksek olması çok riskliymiş değerim 5.5′muş. Folik asit de vermemişti. Ben hiç memnun kalmayıp doktoru değiştirdim. Her şeyi ben araştırıp hatırlatacaksam o niye var.