Sehertsn benim doktorumdu. Şöyle tarif edeyim size kafa yapısı olarak çok rahat sakin nir insan eğer siz de evhamlı değilseniz size hasta muamelesi yapmayan gülen şakalar yapan pandemi öncesi babalarla da sohbet eden onlara bilgi veren bir Dr idi ama panik biri iseniz aşırı sakin gelebilir size 😃. Benim doğumum tam onun yıllık izin zamanına denk geldi başka doktorda doğum yaptım. O beni biraz üzdü. Ama onun haricinde doğumum pazar günü saat 5 gibi başladı acil Sezaryen kararı alındı bir pazar akşamı olmasına rağmen bütün Ameliyat ekibi hızlıca toplandı mesela anestezi uzmanı kardeşinin doğum günü kutlamasindaymis mumları bile uflemesini beklemeden koştum geldim demişti bana o an insana güç veriyor bu durum. Hastanede yeni doğan yoğun bakım ünitesi de var bunlar için tercih etmiştim ben. Yani doktor önemli ama hastane de aynı şekilde çok önemli 🙂