Gmommysboy sedaa_aa o buruna srrum fizyolojik sıkma olayı nedir acaba? Eminim ablamlar annemler biliyordur ama ..ben sinüzit olunca şırıngayla serumfizyolojik sıkardım tazyikli bi şekilde elmacık kemiklerime kadar rahatlardım öyle bi uygulama mı o acaba?
sedaa_aa Gmommysboy bebeğin burnuna şırıngayla serum fizyolojik diye tuzlu bi su sıkıyorsunuz o serumla burnu hem yumuşuyor hem de hapsurarak sümükleri atıyor kısacası burnu açıyor. Eğer çok tıkalıysa burnu serum sıktıktan sonra hortumlu aspiratörle açıyorum burnunu
Ozlem23 Gmommysboy pisik onleyici krem olarak ecowell düşünmüştüm ben şampuan olarak baby me nin içeriği temiz ve ürünleri güzel sudcremin içeriğinde cıva varmış o yüzden kullanmayın bence tedavi edici krem olarak hematen düşünüyorum
Gmommysboy Ozlem23 mesela hematen düzenli olarak mı sürülüyor yoksa pişince mi? Pişik kremi düzenli sürülen bişey mi yani..çünkü bi bakım olsun diye bi de pişince derman olsun diye oluo galiba
Ozlem23 Gmommysboy ben pişik önleyici kremi sadece yatarken altını bağlandığımda sürmeyi düşünüyorum çünkü en uzun süre bezle geceleri kalıcak Hematen gibi tedavi edici olanlar pişik olduktan sonra kullaniliyo
Portakalgeliyor Gmommysboy 🥰🙏🏻🌸🌸 Her bebek bir değil ki napalım zaten pimrikleniyoruz en azından elimizde dursun 😂