Gmommysboy Merhaba 🌸
İçerik araştırmadan dalin şampuanı , pişik kremi , yağı vs olan bir set aldım . Daha sonra indirimde bulduğum 1 adet uni baby aldım . Migros ta yine bir indirim zamanı jonhsons baby stokladım vazelin , sabun , şampuan , pudra olmak üzere.
Ablam 2-5 aylık bir bebeği var jonhsons baby kullanıyor göz dahi yakmıyor gayet güzel bir şampuan ve marka olduğunu düşünüyorum . Fakat içeriğini araştırdığımda Unı ve dalin de adı bilinmeyen bir madde vardı ve bunun zararlı olcağı ve alerji yapacağı için kullanmamam gerektiğini söyledi biz hepimiz ailecek alerjik yapıya sahibiz 🙃Mustela losyon ve şampuan aldım denemek için evet çok pahalı ama bir okadarda uzun ömürlü . Bebek yağı sebamed aldım pudrasını da bebeten pişik kremi sudocrem aldım vee arkonem :) nolur nolmaz elimde duruyorlar inşallah alerji olmaz kullanmak nasip olur 🙏🏻🌸