Asl95 o kadar haklısınız ki doğunca da öyle devam ediyor artık tek ilgi alakanız bebeğin giyimi şampuanı kremi oluyor. Ama tavsiyem özellikle kıyafet konusunda çok çok almayın ben yenidoğan olarak o kadar çok şey almışım ki ben hepsini giydiremeden boyu uzadı çocuğun. Kilosu boyu mevsim ne gerektiriyorsa zamanı geldikçe alırsınız.