Dilara-ebe Tecrübeli değilim ama youtube üzerinden birsürü video izledim ve koyduklarım kendi kafama yatanlar.
Bebek için bitane 10′lu,2 tane 5′li hastane çıkışı koydum.1 tanede tulum koydum😊
Biri 10′lu takımın içindeki penye battaniye olmak üzere 2 tane müslin örtü koydum (Doğum haziranda🙏🏻)
15 tane bez,pişik kremi,Bebek temizleme pamuğu,ıslak mendil,biberon,emzik aldım.Puset,puset örtüsü vs onlar zaten var
Kendim için; bi tane gecelik ve sabahlık takımı,biri siyah olmak üzere 2 tane düğmeli pijama takımı,terlik,taç😊 3 4 tane depend ped,emzirme südyeni,göğüs kalkanı,göğüs kremi ve göğüs pedi,emzirme atleti,çorap,lousa kilodu,bakım ürünleri ve kagıt havlu koydum.Maske,kolonya,para ve normal havlu.Birde hastaneden çıkarken sezeryan olacağım için eşofman koyacağım.Aklıma gelen bunlar 🤗