Bebegimibeklerken1 doğar doğmaz kardiyolojiye yönlendirilmesi gerek falan demedi mi, benim ailemde kalbi delik doğan bebek var demiştim ben doktora daha dikkatli baktı. Öyle bir sıkıntı yok olsada biz şuanda bişey yapamayız ama bazısı doğumdan sonra kapanıyor bazısı ameliyat gerektiriyor ama doğumdan sonra çocuk doktoru kardiyolojiye yönlendirir, onlar bakıyor bu onun işi demişti.