SB_ gulin-35 az aldiysan zaten yeni doğan bebekte ilk zaman baya bez gidiyormuş 1 veya en fazla 2 hafta sonra direk sleepye dönersin 😊
Ysmmmnn SB_ ıslak mendili cerrah kullanma demişti bana canm ben temizleme pamupu kullanıyorum e bebekten temin edyrm gayette güzel
[silindi] SB_ devlet hastanesinde çalışıyordum ve asla bi bebeğin aç kalıp şekerinin düşmesine izin vermiyorduk hatta mamayı kendimiz hazırlayıp besliyorduk
SB_ [silindi] bilmiyorum vallah ben okuduklarimi söylüyorum ne olur ne olmaz bitane küçük kutu alacağım tedbirli olmaktan zarar gelmez 😊