Arifcaninannesi irmsm Karna bastirma oluyor dogruda burna bisey koydukalrini ilk defa sizden duyuyorum ben hem spinal hem genel oldum
Esray_ Arifcaninannesi spinalden sonra geneli neden yaptilar. Ben genel istemiyorum o beni daha çok tedirgin ediyor sanki.
mmek_2014 Aynı gün ayaga kalktım. Uyuşukluk geçince hemşireler bir tur yürütüyor zaten o ilk yürüyüş biraz zor oluyor. Sonrasında ben hep tek başıma yürüdüm. Bebegime kendim baktım. 5.gün evimi bile temizledim. Çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım
Arifcaninannesi irmsm Cnm belinden igne vurdujalri icin hissetmiyorsun sadece bir cekistirme hissediyorsun
Seroy Buss12 milletin abarttığı gibi bi süreç hiç yaşamadım canım hastanede beni yürütmeye başladıkları gibi ayaklandım ağrım sızım olmadı. Korkutma kendini hiç sonuçta herkesin kötü geçicek diye bir şey yok 2. Sezeryanı olucam şimdide kendi isteğimle