Arifcaninannesi Buss12 6 saat sonra yani uyusman gecince kaldiriryorlar cnm seni bol bol yuruyunce cok iyi geliyir doktorumun bir sozu var hic unutmam her yürüyüş bir agri kesicidir ikinci sezaryenimi olacak 64 gun sonra inslah
Muratnannesi Buss12 sezeryan sonrası 4.saatte tek başıma kalktım yürüdüm canım ben. Bi dahada öle çok yatmadım. Sandalyede sürekli oturup sık sık yürüdüm 3.gün evimde yemek yaptım
2prensesannesiiiii Buss12 Doktorlar yürüş yap dediği andan itibaren bir iki derken kendine geliyorsun Temmuza ikinci sezeryan olucam bende inşallah
irmsm Arifcaninannesi sezeryanda karna bastırma ve burnun içine birşey sokup çıkarıyorlarmış baygınken nefes al diye doğru mu
Umuhn Milletin dediği gibi yatmiyosun cnm bol bol yürüyüş yaptırıyorlar kolidorlarda 2.sezeryan olucam 70 gün sonra
mercimeginanne Buss12 o akşam yürütmeye çalıştılar ama ağrım vardı. Ertesi gün yavaş yavaş ayaklandım fakat yataktan kalkarken yardım alarak kalkabildim :) 3. Gün kendi kendime hareket edebiliyordum :)
biyologelif Buss12 ben çok zorlanmıştım ama vucudum çok yorgundu. Aşırı zor doğruldum tuvalte bile desteksiz 2-3 günde kalktım acısı 2 haftaya anca geçti. Sızısı 6 ay sürdü
Arifcaninannesi irmsm Karna bastirma oluyor dogruda burna bisey koydukalrini ilk defa sizden duyuyorum ben hem spinal hem genel oldum