Nesli23 Anneyizbiz ben doktoruma sordum kesinlikle ton balığı yeme yüzey balıkları tercih et dedi dip balıkları yüksek civa içeriyor
Anneyizbiz Nesli23 had ya ben zaten çok nadir yiyorm mesela bu hafta yedim iki üç hafta yemem yediğimde çok az miktsr iki köfte kadsr
Rolria Selocan59 Dip balığı olmamasına ve taze olmasına dikkat edin ben en çok hamsi yedim ama çok balıkla aram yok kokuyor gibi geliyor bana 🤷🏻♀️
Buketkucuk Selocan59 ben hamsi, palamut ve çupra yedim yemeye de devam ediyorum bir sorun olmadı. Dip balıkları ve çiğ balık yememelisiniz👻
Eylul2021 Selocan59 ya ben doktorumu değiştim oda kullanma dedi hepsi farklı söylüyor gereksiz kilo aldırmıyor dedi bebek ve anneye
Selocan59 Eylul2021 alla alla valla cnm benim folik asit bitti dedim doktora oda dedi balık yağı kullan dedi yazdı bütün vitaminler var gerek yok folik asit kıllanmana bende meyve falan tüketiyorum dedim olsun bunu kullan o yeterli degil dedi
Baobap Selocan59 öncelikle kızartma olmayacak. Mutlaka ızgara ya da fırın olmalı. En iyi balık somon hamilelikte. Bunun dışında dip balıkları civa içeriyor onları tüketmeyin.