Selocan59 Kızlar yediğiniz yada yememiz gereken balık hangisi hamsi veya kefal yesek olur mu bi sıkıntı 🙄bu konuda bilginize ihtiyacım var anne adayları şimdiden tşkler 😘
busegrr Selocan59 hamsi suyun yukarısında yüzdüğü için öneriliyor, dip balıkları civa içerdiği için yenmemeli mesela mezgit
Eylulunannesi-2 Selocan59 allah affetsn balıktan tiksiniyorum. Fiyatıda bi okadar pahalı. Doktor haftada bir balık ye dedi cinsini söylemedi bende yiyemyorum dedm. Balık hapı verdi balık hapı kullanıyorum sürekli. Eşimde kendi isterse alıyor yapıyor yıyor
baby_mama Balığı almadan önce mutlaka internette araştırın. Bazı balıklar yüksek civa içeriğinden dolayı hamilelikte önerilmiyor. En sağlıklısı somon diye biliyorum ben
Orticci Bende somon tercih ediyorum karadeniz somonu alıyorum diğeri ne güvenemediğim için bazen dr levrek
Selocan59 Orticci somon hiç yemedim tadı nasıl bilmiyorum da ben çok et tadı veren balık tavuk bunları yiyemiyorum 🤦🏼♀️ Kefal nasıl onuda tüketebilirmiyiz
Elcnbykckr Orticci merhaba birsey sorucam balıkcılarda suanda somon bulamıyorum marketlerde paketlerin içinde satıyolar dondurulmuş A101’de gördüm siz nerden alıyosunuz
Selocan59 Eylulunannesi-2 anladım cnm ama balık daha faydalı doğal ilaçtan daha iyi banada doktorum balık yağı verdi ama ben yinede balık tüketmek istiyorum
Nesli23 Anneyizbiz ben doktoruma sordum kesinlikle ton balığı yeme yüzey balıkları tercih et dedi dip balıkları yüksek civa içeriyor