minikbirisi MimarSey var 🥰 16.gun 2. Çizgi bildiğin bordo idi hemen koyulaşır hızlı bir şekilde zaten bana var gibi geldi yani iğne etkisi bu kadar belirgin olmaz hayırlısı olsun inşallah
Itsdlr MimarSey Ayyyy gözünüz aydınnn çok sevindim😀😀 Allah’ım kucağınıza almak nasip etsin sağlıkla🌸💕
Bsraao MimarSey canım ben gebelik hormanunun gebe olmadıktan sonra hiç bir şekilde yükselmiyor diye biliyorum kendini üzme iğneden filan değil yani birde iğneyi buralı 10 günden de fazla olmuş . Hamilesin 🙏 sağa salim eline alırsın inşallah kuzucum
Kadriye_k MimarSey merhaba ben 13. Günden sonra net sonuç gösteriyor. 10. Günde ilaçlardan dolayı çıkıyor ben 12. Gün test yapmıştım silik çizgi çıkmıştı 14. Güne kadar test yaptığımda her geçen gün çizgi koyulaştı ve 14. Gün kan verdiğimde çıktı. 🙏