MimarSey Arkadaşlar bugün aşılamamın 10. Günü pazartesi aşılamam olmuştu 12 nisanda 10 nisan akşam saatlerinde çatlatma ignemi vuruldum . Bugün test yaptım dayanamadım çift çizgi çıktı bu durumu yaşayıp hamile olanlar varmı
esra556141 MimarSey bilgim yok ama burda okudugum kadariyla erken yapmışsınız ignenin etkisinden olabilir en erken 13.gün yapılmalı falan diye okumuştum garanti olsun diye 5 gün sonra yapin bence
Eminemalinnn MimarSey en az 12 gün sonra test verin kan testi kesin sonuç orda net çıkar 2 gün sonra tekrar bakın teste kan verin inş. Vardır 🙏
Adaa8905 MimarSey iğnenin etkisi olabilir canım 14 güne kadar yanlış sonuç alabilirsin biraz daha bekle
afrasil MimarSey çok erken yapmışsınız yalancı pozitif olabilir igneden dolayı 14 15. Gün yapmanz lazm
Ezgi1990 MimarSey bende12 nisan Pazartesi aşılama oldum benim negatif testim kan verin bence inşallaj ilaç etkisi değildir 🤷🏻♀️
Merveee6 MimarSey canım 2 gün sonra tekrarla var gibi geldi bana çatlama iğnesi etkisi geçiyor 12 günde
minikbirisi MimarSey Var canım benim çatlatma iğnesinin 13. Günü aşılamanın da 11. günü idi testim böyle çıktı aynı gün hemen kan verdim 30 çıktı doktorum tabi yanlış çıkmıstir iğne etkisinden ümitlenme dedi 3 gün sonra kan verdim yükseldi gebelik belirtin var mı ?
Itsdlr MimarSey Merhaba, öncelikle umarım hamilesinizdir🙏🏻 Ben de aşılamamın 12. günü (çatlatma iğnesinin de 13.gününde) test yapmıştım sizinki gibi silik bir çizgi çıkmıştı. Doktorumu arayıp kan testi vermiştim hemen. 19 haftalık hamileyim :) Darısı başınıza💕 Hayırlı sonuçlar alırsınız inşallah🌸
MimarSey Itsdlr maşallah Rabbim saglıkla kucagına almayı nasip etsin 🌸 inşallah bende seninki gibi pozitif sonuç alırım ☺️
MimarSey minikbirisi gögüslerimde agrı bide ara ara kasık agrısı oluyor . İnşallah benimde pozitiftir
MimarSey minikbirisi  Buda 12 gün aşılamanın sizinde böylemi cıktı . 10 ile 12. Gün arasında koyuluk farkı var 12 deki daha koyu birde damlatınca hemen cıkıyor beklemiyorum
Mormenekse34 Benim 15.gun cift cikmisti ama kan testi negatif cikti Insan sabredemiyor ama hayal kirikligi olmamasi icin gununuzu bekleyin, Rabbim nasip eder insallah
Eminemalinnn MimarSey gözün Aydın bence gebesin bariz çizgi belirginleşmiş umarım sağlıklı bir şekilde ilerler herşey 😍🙏
minikbirisi MimarSey var 🥰 16.gun 2. Çizgi bildiğin bordo idi hemen koyulaşır hızlı bir şekilde zaten bana var gibi geldi yani iğne etkisi bu kadar belirgin olmaz hayırlısı olsun inşallah