Bende o şekildeyim aldığım kilo rakamlarını söylesem inanamazsınız. Ve diyet yapıyorum paketli gıda yok denilecek kadar az ama yok yok yine alıyorum. Yapı meselesi olduğunu düşünüyorum. Doğumdan sonra spor ve diyet ile ilk oğlumda zayıflamıştım ama şimdi olacak mı yine bilemiyorum tabi bakacağız:/ kocam bana goril diyor çok üzgünüm😅