Merveyzc1661 Bett_blog kuzum Allah nasip etcekse sen koşsanda zıplasanda kucağına alacaksın zaten biraz hareket hem sana hem bebeğe iyi gelecektir 😊
Didoudo Bett_blog her kilolu olanda çıkacak diye birşey yok içini ferah tut çıkmaz inşallah bende çıkmadı ama bol yürüyüş yapmaya başladım en azından kilo alımımı yavaşlattı bende 95 im şu an 79 la hamile kalmıştım Allah’tan boyum 1.70 yoksa kaldıramazdım muhtemelen 🤷 diyetisyenle de görüşebilirsin aslında ama bence kesinlikle üzme kendini üzülmekte bebeğe de sana da zararlı
Kimkibu Bett_blog bol bol yürüyüş yapmalısın.. kilo bir şekilde gider ama hızlı kilo alımı sağlıgınızı etkiler şekeriniz çıkabilir dikkat etmeniz gerek.. karbonhidratı azaltmanız gerek yürüyüs yapmalısınız ilerleyen zamanlarda daha hızlo kilo alımı olacak..31+3 üm dikkat ettiğim halde 5 kilo aldım bende
Syma-ma Bett_blog yaa ben de 23+1 69 la başladım 76 oldum bile. Yediklerimden değil de çok hareketsizim ben de suyu da en fazla 2 lt içebiliyorum. Başka sağlık sorunlarıyla karşılaşmaktansa varsın tek derdimiz kilo olsun.
Nazli2802 Bett_blog ben ilk gebeliğimde Doğuma kadar 33 kilo almıştım 🙈 Bunda o kadar kilo almam inşallah.Ama ödem de çok oluyor 5 ayda eski kilomdan daha da zayıf olmuştum
DeryaKarakus Canınızı sıkmayın bence bir diyetisyenle görüşün kan şekerinizi ve insülin dinrencinizi olcturun. Biraz da yürüyüş yapmaya çalışın sağlık sorununuz yoksa. Bebeğinizi Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.
Bett_blog DeryaKarakus allah razı olsun canım benim sağlık sorunum yok şuanlık 🥰inşAllah sağlıkla gelir bebeklerimiz
esra556141 Bett_blog bence doğum sonrasi gider mi derdinden cok ilerleyen haftalarda sıkıntı yasar miyim diye dert edin dogumdan sonra vermek sizin elinizde kendi gitmese diyetle her turlu gider ama suan icin fazla kilo almak iyi degil hamilelik sekeri tansiyonu açısından bi diyetisyenle ilerleyin yürüyüş yapin bence son aylar daha fazla kilo alınıyomus
Bett_blog esra556141 çok teşekkür ederim inşAllah düzelir kg alımım şuanlık şeker tansiyon yok ama bakalım
Didoudo Bett_blog yürüyüş kesinlikle işe yarayacaktır sağlıkla al inşallah bebeğini kucağına canını sıkma hiç 🥰
ilkgozagrimhavinim Bett_blog daha 10.haftamdayım 5 kilo aldım.. Sabahtan beri yazlık kıyafetlerimi deneyip ağlıyodum bende. Ne güzel başlık açmışsınız..
Bett_blog ilkgozagrimhavinim aynı durumdayız neyse tek değiliz ilk değiliz son olmayacağız şnşAllah gidecek bu kilolar güzel güzel büyüsğn sağlıkla bebeklerimiz doğsun daha ne isteriz🥰😍
beyzanur_kbn ilkgozagrimhavinim iste bu ben postlara bakiyorum herkes 6. ay daha almadim 5. Ay 2 kilo verdim yazanlari gorunce Allahim diyorum ben neden boyle oldum bu postta gordumki yanliz degilmisim💆🏻♀️
Flzensrbbk Bett_blog ben 23+5 Haftalık olduk. 80 kiloydum hamilelikten önce ilk zamanlar kilo verdim 78 oldum şuan 82 kiloyum yani genelde meyve çok yiyebiliyorum iştahım çok olmuyor
ipekkizim22 67kg ile hamile kaldım 25+4 teyim şuan 77 kg olmuşum🙄sizce normalmi şeker yüklemeside yaptırdım gayet normal dedi doktorum sorun yok dedi sonuç için,sizce normalmi kilom🙄
Kubra5734 Bett_blog cnm hamur isi tatli turleri abur cuburdan uzak durman lazm ilk hamileligimde 69la hamile kaldim 9o kusurle dogum yaptim ben sirf bu yuzden. Bide son haftalarda odem topladm cok olfum sana topac gbi ve sezeryan dogum yaptim bej oyle herkesin dedigi gbi emzirdikce kilo veriyorsun vs muhabbetide yalan yani. Sadece dogurdugumda giden kilom oldu su an 35 haftalik hamileyim 81le hamile kaldim ve 87 kiloyum hamur isi abur cubur tatli tuketimi yapmadm bunda ve hu yuzden cok fazla kilo almadm
Bett_blog Kubra5734 inşAllah sağlıkla alırız bebeklerimizş kucağımıza🤲🏻💕 ve sağlıkla kilo verebiliriz❣️❣️